Media apelują: w zastraszającym tempie wzrasta ilość dzieci z nadwagą i otyłością, a jednocześnie dieta dzieci jest uboga w wiele produktów, zwłaszcza warzywa. Chcesz, aby Twoje dziecko odżywiało się regularnie i zdrowo? Brakuje Ci pomysłów jak zachęcić najmłodszych do poznawania nowych smaków? Zamiast spędzać czas ze swoją pociechą spędzasz go w kuchni? Dieta Fit Kid została stworzona specjalnie z myślą o najmłodszych, dla których właściwy sposób żywienia zapewnia prawidłowy wzrost, rozwój i energię na aktywne poznawanie świata, a kształtuje u Dziecka zdrowe nawyki żywieniowe. Zdrowe dziecko dziś, to zdrowy dorosły jutro.

Zestaw KidFit składa się z 3 posiłków (drugie śniadanie, obiad, podwieczorek).

Dostępne kaloryczności: 1050, 1400 kcal

Przykładowe dania:

Śniadanie

Kolorowe szaszłyki z mini mozzarelką, pomidorkami cherry i bazylią

Kaloryczność dla diety 1500kcal:
kcal: 119,7 | B: 13,3 | T:5,7 | W: 5,2 | Bł: 1,5
Obiad

Razowe spaghetti Bolognese z płatkami parmezanu

Kaloryczność dla diety 1500kcal:
kcal: 158,7 | B: 4,1 | T:6,8 | W: 20,2 | Bł: 1,5
2
Kolacja

Ciasteczka jaglane z malinami, orzechami i białą czekoladą

Kaloryczność dla diety 1500kcal:
kcal: 119,7 | B: 13,3 | T:5,7 | W: 5,2 | Bł: 1,5

DZISIEJSZE MENU

Śniadanie
II ŚniadanieZłoty len w koktajlu z owoców leśnych
ObiadWołowina imbirowa z grzybami mun, jaśminowym ryżem i czerwoną kapustą chilli
PodwieczorekRacuchy na kefirze z musem z czarnej porzeczki
Kolacja

Alergeny:

1. GLUTEN, 2. SKORUPIAKI, 3. JAJA, 4. RYBY, 5. ORZESZKI ZIEMNE, 6. SOJA, 7. MLEKO i produkty pochodne (łącznie z laktozą), 8. ORZECHY, 9. SELER, 10. GORCZYCA, 11. NASIONA SEZAMU, 12. DWUTLENEK SIARKI, 13. ŁUBIN, 14. MIĘCZAKI

Poznaj pozostałe diety