Nie jesz mięsa, ryb i owoców morza. Obawiasz się ,że w Twoje posiłki nie są pełnowartościowe. Dieta NoFishVege została specjalnie skomponowana dla Ciebie.  Bogactwo kasza, warzyw, owoców i roślin strączkowych zapewnia optymalne wartości odżywcze Twoich dań oraz  niezapomniane walory smakowe. Już nie musisz jeść ciągle tego samego! Zadbamy aby Twoje posiłki były smaczne, kolorowe i pełne zdrowia a Ty pełen/na energii.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal

Przykładowe dania:

Śniadanie

Delikatny pasztet z białych warzyw pod beszamelem

Kaloryczność dla diety 1500 kcal:
kcal: 322 | B: 10,3 | T:8,6 | W: 64 | Bł: 14,1
Alergeny: 1,3,7,9
Drugie śniadanie

Migdałowa zupa krem z pietruszki, pieczonej gruszki i rozmarynu

Kaloryczność dla diety 1500 kcal:
kcal: 217 | B: 5,5 | T:13,3 | W: 26 | Bł: 7
Alergeny: 3,7,8
Obiad

Kotlet z fasolki szparagowej z ziarnami, opiekane ziemniaczki i sałatka z pomidorami

Kaloryczność dla diety 1500 kcal:
kcal: 452 | B: 13,1 | T:22,0 | W: 60,8 | Bł: 8,8
Alergeny: 1,9,11,12
Podwieczorek

Anyżowo-cynamonowe jabłko Rubin z płatkami gryczanym i w miodzie

Kaloryczność dla diety 1500 kcal:
kcal: 188 | B: 3,3 | T:3,1 | W: 39,7 | Bł: 3,4
Alergeny: 8
Kolacja

Domowe kopytka dyniowe na rukoli z sosem bazyliowym

Kaloryczność dla diety 1500 kcal:
kcal: 305 | B: 8,2 | T:9,2 | W: 50,1 | Bł: 3,3
Alergeny: 1,3,7

DZISIEJSZE MENU

ŚniadanieSmoothie bowl
II ŚniadanieBiały ser aromatyzowany oliwą truflową z kukurydzianym waflem
ObiadKoleciki z zielonego groszku, sos szmaragdowy, puree z batata, surówka z selera
PodwieczorekSałatka z granatem, pomarańczą i figą z dressingiem malinowym
KolacjaMarokańska zupa Harira

Alergeny:

1. GLUTEN, 2. SKORUPIAKI, 3. JAJA, 4. RYBY, 5. ORZESZKI ZIEMNE, 6. SOJA, 7. MLEKO i produkty pochodne (łącznie z laktozą), 8. ORZECHY, 9. SELER, 10. GORCZYCA, 11. NASIONA SEZAMU, 12. DWUTLENEK SIARKI, 13. ŁUBIN, 14. MIĘCZAKI

Poznaj pozostałe diety