Marzy Ci się idealna figura? Zapomnij o drakońskich głodówkach – dieta SlimFit to sposób na wymarzoną figurę bez wyrzeczeń i recepta na trwałą redukcję masy ciała bez efektu jo-jo. Odpowiednio dobrane i urozmaicone menu sprawia, że potrawy są sycące, a dieta jest lekka i przyjemna. Zadbamy, by mimo mniejszej ilości spożywanych kalorii zadbać o żywieniowe potrzeby Twojego organizmu. Trać kilogramy i zbędne centymetry, a przy tym jedz pysznie i zdrowo!

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1500 kcal

Przykładowe dania:

Śniadanie

Makaron orkiszowy z białym serem i soczystymi truskawkami

Wartości odżywcze dla diety 1500 kcal:
kcal: 325 | B: 23,4 | T:3,1 | W: 50,1 | Bł: 5,8
Alergeny: 1,3,7
Drugie śniadanie

Kolba kukurydzy z masełkiem

Wartości odżywcze dla diety 1500 kcal:
kcal: 213 | B: 6,3 | T:8,4 | W: 34,9 | Bł: 3,8
Alergeny: 7
Obiad

Kurczak z grilla na musie z owoców lata, kasza pęczak, marchew skropiona octem balsamicznym i kolendrą

Wartości odżywcze dla diety 1500 kcal:
kcal: 296 | B: 28,4 | T:3,9 | W: 50,2 | Bł: 13,9
Alergeny: 1,9,10,11
Podwieczorek

Gruszka w czerwonym winie z musem z białej czekolady i wanili

Wartości odżywcze dla diety 1500 kcal:
kcal: 180,5 | B: 1,7 | T:2,8 | W: 29,7 | Bł: 1,3
Alergeny: 7,8,12
Kolacja

Pita z sałatką warzywną, mozarellą i kaparami

Wartości odżywcze dla diety 1500 kcal:
kcal: 248 | B: 10,3 | T:5,6 | W: 41,0 | Bł: 2,5
Alergeny: 1,7,12

DZISIEJSZE MENU

ŚniadanieSmoothie bowl
II ŚniadanieBiały ser aromatyzowany oliwą truflową z kukurydzianym waflem
ObiadKoleciki z zielonego groszku, sos szmaragdowy, puree z batata, surówka z selera
PodwieczorekSałatka z granatem, pomarańczą i figą z dressingiem malinowym
KolacjaMarokańska zupa Harira

Alergeny:

1. GLUTEN, 2. SKORUPIAKI, 3. JAJA, 4. RYBY, 5. ORZESZKI ZIEMNE, 6. SOJA, 7. MLEKO i produkty pochodne (łącznie z laktozą), 8. ORZECHY, 9. SELER, 10. GORCZYCA, 11. NASIONA SEZAMU, 12. DWUTLENEK SIARKI, 13. ŁUBIN, 14. MIĘCZAKI

Poznaj pozostałe diety