W jakich godzinach są realizowane dostawy?

Dostawy są realizowane w godzinach nocnych i wczesnoporannych. W celu uzyskania dokładnej informacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi.

Czy dostawy są realizowane codziennie?

Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Zestawy weekendowe (na sobotę i niedzielę) dostarczane są w sobotę.

Do jakich miast dowozicie posiłki?

Posiłki dostarczamy na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gdyni, Katowic, Kielc, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Torunia, Warszawy i Wrocławia oraz w okolicach ww. aglomeracji.

Czy dostawy są płatne?

Posiłki dostarczamy bezpłatnie na terenie aglomeracji miejskich. Mniejsze miejscowości mogą znajdować się w strefie płatnej dostawy (dokładne informacje można otrzymać kontaktując się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Jak mogę dokonać zamówienia?

Zamówienie można złożyć przez stronę internetową (formularz zamówienia), mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Do której godziny przyjmowane są zamówienia?

Zamówienia przyjmujemy dwa dni robocze przed dostawą, do godziny 16:00.

Czy jest możliwość zamówienia na dowolną ilość dni (inną niż na stronie)?

Oczywiście, klient może złożyć zamówienie na wybrane dni. W takiej sytuacji najlepiej złożyć zamówienie mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920). W przypadku zamówienia internetowego należy wybrać odpowiednią ilość dni i w części „UWAGI” umieścić informację, w które dni dostawy mają zostać zrealizowane.

Czy można zawiesić dietę lub zmienić adres dostawy?

Tak, zawieszenie diety, anulowanie lub zmiana adresu dostawy jest możliwa do godziny 9:00 dnia roboczego poprzedzającego zamówienie.

W jaki sposób mogę zawiesić dietę lub zmienić adres dostawy?

Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Czy można wykluczyć z diety konkretny składnik?

Tak, dopuszczamy wykluczenie maksymalnie 3 składników (nie grup produktów spożywczych), których usunięcie z diety będzie możliwe podczas procesu technologicznego na etapie pakowania diety.

Czy można zmienić kaloryczność lub typ diety w czasie trwania diety ?

Tak, wystarczy skonsultować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Czy mogę najpierw spróbować Waszych dań, zanim zdecyduje się na konkretny program?

Tak. Istnieje możliwość zamówienia jednodniowego zestawu próbnego. Cena 5 posiłków  zaczyna się od 39 zł za dzień.

Jaką mam wybrać kaloryczność?

Skonsultuj się z naszym dietetykiem (+48 795 700 920)., który pomoże Ci wybrać odpowiednią kaloryczność.

Czy jest możliwość wystawienia faktury? Gdzie wpisywać dane?

Wystawiamy faktury dla klientów indywidualnych oraz firm. Podczas składania zamówienia internetowego w części „UWAGI” należy podać numer NIP.

Płatność przelewem bankowym

W przypadku wybrania płatności przelewem bankowym na wskazany adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie zamówienia zawierające dane do przelewu. Po wykonaniu przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres: info@fitdiet.pl. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie zostanie uruchomione po zaksięgowaniu płatności w naszym systemie.

Jak wyglądają dostawy w okresie świąt?

Dostawy w okresie świątecznym są realizowane w innych terminach. Klient zawsze zostaje poinformowany o harmonogramie świątecznym. Okres świąteczny wpływa również na terminy składania zamówień.

Rezygnacja z diety

Klient ma prawo zrezygnować z diety. W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Co zrobić, jeśli dieta do mnie nie przyjedzie?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).